reklama

Som príliš náročná?

...že na každom nájdem chybu?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (66)

Myslím, že mám taký čudný problém. Že žiadny sa mi nepáči. Na každom je chyba. Odhliadnuc od takých vecí ako (subjetkívna) škaredosť t.j. nepríťažlivosť (viete, ťažko definovať ČO je pre mňa krása, keď mne sa aj Brad Pitt zdá škaredý...ako v tom zmysle, že kebyže sa mám rozhodnúť medzi ničim a ním, tak beriem bez rozmýšľania nič), alebo aj také ako úplna sprostosť, netolerancia, nevzdelanosť....To sú veci čo hneď udrú do očí a žiadna ďalšia fáza sa nekoná.

Ale proste, mne na KAŽDOM vadí niečo. Ako sa díva, ako pije nápoj z fľaše, ako sedí, aké filmy pozerá, aké knihy (ne)číta, ako má vlasy (teda ten jeden konkrétny vlas, ktorý si nikto okrem mňa nevšimne ale mňa to tak znechutí, že už ani nedvíham telefón keď volá)...Na každom je niečo, čo spôsobí, že si neviem predstaviť "chodiť" s týmto mužom. Že už len jemu jednému venovať čas, že milovať ho...bŕŕŕŕŕŕŕŕŕ!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A raz sa to podarilo. A ja som sa odvážila na vzťah na diaľku a bolo to veľmi veľmi veľmi ťažké. A teraz?

Zase všetko odznova!!!!!!!! Ani ten, ani tamten.... ANI JEDEN.

Veď veľa k tomu netreba - stačí keď je vzdelaný (poprípade môže byť aj finančne zabezpečený), inteligentný, vtipný, galantný, no pekný tiež (ale to ja vám naozaj neviem definovať, to z muža proste vyžaruje) a....musí ma naozaj milovať (a samozrejme musím byť pre neho najkrajšia, najšikovnejšia, najmúdrejšia a najsexy atď)...No povedzte mi, je to také ťažké nájsť takého?

Asi hej, lebo každý muž, ktorého vidím sa mi zdá neskutočne škaredý (aj keď kamošky na ňom idú oči nechať) alebo nie dosť úspešný (aj keď možno zarába slušne) alebo je nejak inak DIVNÝ.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Naozaj asi mám problém - čo to môže znamenať? Buď, že ja vlastne teraz žiadny vzťah nechcem.

Alebo chcem ten čo som mala a už nemám....

a keď už to nie, tak aspoň toho perfektného. :p

Ranya Malovičová

Ranya Malovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Študentka politických vied so zameraním na Blízky a Stredný Východ na Institut d'études politiques de Paris. Momentálne v Káhire. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáTak toto som ja...Môj židovský svetDopisy z púšteDopisy z FrancúzskaRodina mojaTancuj, tancuj, vykrúcajTaké všeličoSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu