reklama

Opäť študentka

Po trojmesačných prázdninách, počas ktorých som bola jednoducho dcéra, priateľka či kamarátka, som sa vrátila do Francúzska aby som 1. októbra znovu zasadla do školských lavíc, byť opäť študentkou...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (41)

Opäť bývať na ubytovni.

Opäť sa deliť o záchod a sprchu s celým poschodím.

Opäť ráno vstávať každý deň.

Opäť v noci počúvať ako dievča vo vedľajšej izbe počúva al-Jazeeru na plné pecky.

Opäť v noci nemôcť spať.

Opäť hŕba úloh = Opäť biele noci (keby to aspoň boli také Dostojevského, kde stretávate milého na moste....lenže toto sú také tie úmorné biele noci!)

Opäť byť ďaleko od rodiny a priateľov.

Opäť hodiny strávené na skype.

Opäť stráviť choroby bez maminkinho mojkania.

Opäť robiť nákupy úplne sama.

Opäť obmena dvoch jedál (cestoviny so syrom a ryža s....hm, ryžou).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


 

Opäť stráviť 9 mesiacov na francúzskej riviére.

Opäť nosiť ešte aj v októbri sukňu, tielko a slnečné okuliare.

Opäť uvidieť (skvelé!) kamáratky.

Opäť s nimi prekecať celé hodiny o všetkom a o ničom.

Opäť plakať od smiechu.

Opäť sedieť na pláži a jesť zmrzlinu (keď skončí vyučovanie).

Opäť spoznať nových ľudí zo všetkých kútov sveta.

Opäť študovať na výbornej škole.

Opäť získať nové vedomosti a skúsenosti.

Opäť vedieť, že mám to štastie, že mám tie možnosti....že mi je jednoducho dobre!

Ranya Malovičová

Ranya Malovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Študentka politických vied so zameraním na Blízky a Stredný Východ na Institut d'études politiques de Paris. Momentálne v Káhire. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáTak toto som ja...Môj židovský svetDopisy z púšteDopisy z FrancúzskaRodina mojaTancuj, tancuj, vykrúcajTaké všeličoSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu