reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ranya Malovičová

Ranya Malovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Študentka politických vied so zameraním na Blízky a Stredný Východ na Institut d'études politiques de Paris. Momentálne v Káhire. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáTak toto som ja...Môj židovský svetDopisy z púšteDopisy z FrancúzskaRodina mojaTancuj, tancuj, vykrúcajTaké všeličoSúkromné

reklama

Súkromné

Som príliš náročná?

Ranya Malovičová

Som príliš náročná?

...že na každom nájdem chybu?

  • 9. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 086x
  • 66
Kde je moja mamiiiii??? (a zvyšok tiež)

Ranya Malovičová

Kde je moja mamiiiii??? (a zvyšok tiež)

Nemôžem povedať, že by som svoj samostatný život znášala ťažko...Ale niekedy to na človeka predsa len príde.

  • 23. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 476x
reklama
SkryťZatvoriť reklamu