reklama

Kde je moja mamiiiii??? (a zvyšok tiež)

Nemôžem povedať, že by som svoj samostatný život znášala ťažko...Ale niekedy to na človeka predsa len príde.

Písmo: A- | A+

Skôr či neskôr každé vtáča opustí hniezdo (iba ak by umrelo ešte v tom hniezde...no, ale také morbídnosti do sentimentálneho článku nepatria...ste to nevideli, ok?). Ale niekedy mi to príde trochu príliš skoro.

Kde je moja mami?(a naše "zipsovanie" ?)

Kde je moj oci? (a mestečko pimparapac?)

Kde je môj bratríček Tominečko zlatučký (iba niekedy...teraz už častejšie vlastne...už má 21, už ma nebuchnátuje)? (a Chibi Maruko Chan?)

Kde je moja babi? (a "das verrueckte Labyrinth"?)

Kde je môj Micinečko? (a " das fragespielchen"?)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kde je moja babička? (a domáca doboška?)

Kde je Dadika? (a naše výlety po Nitre?)

Kde je Ivuško? (a kačička?)

Kde je Tinuška?(a veselý šašo?)

Kde je Kikuška?(a fififi, gigigi...?)

Kde je Serdar?!!! (pir tu hez dikim, tu zanê)

Je mi smutno za vami...vedzte.

Ale sa dlho netešte! Hehe, o mesiac vám celý týždeň budem liezť na nervy....Už sa tešíííííííííííííííííííííííííííííííím!

Ranya Malovičová

Ranya Malovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Študentka politických vied so zameraním na Blízky a Stredný Východ na Institut d'études politiques de Paris. Momentálne v Káhire. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáTak toto som ja...Môj židovský svetDopisy z púšteDopisy z FrancúzskaRodina mojaTancuj, tancuj, vykrúcajTaké všeličoSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu